Photodiary 108 | 3 jaar samen, best friend weer zien & terug uit Kefalonia!

De photodiary is weer terug van weggeweest! Het is tijd voor een leuke volle week. Ik en Mike zijn teruggekomen uit het heerlijke Griekenland, zijn drie jaar samen, en ik heb deze week mijn beste vriendinnetje opgezocht in haar nieuwe huisje en hebben gezellig bijgekletst. Voor de rest heb ik natuurlijk nog meer leuke dingen gedaan, kijk je mee naar mijn week?

Maandag
Maandag zaten we nog met onze billetjes in het fijne Kefalonia, dit was de laatste dag van de vakantie en wij hadden die dag nog een excursie geboekt staan. We gingen met een bus en een reisleider langs alle hotspots van het eiland, zo hebben we prachtige stranden bezocht, zijn we naar het topje van het eiland gereden en hebben we de grotten van Melissani gespot. Een onwijs leuke dag! We werden samen met een ander Nederlands stel thuisgebracht met de taxi, zo raakten we aan de praat en hadden zij elkaar toevallig ook drie jaar geleden ontmoet op vakantie. Zo grappig!
In de avond hebben we ons koffertje gepakt en was het helaas tijd om alweer te gaan slapen.

Dinsdag
Dinsdag was het de 15de van Augustus, dat betekent dat Mike en ik drie jaartjes samen zijn! Onze wekker stond vroeg want om half 8 in de ochtend stond het transfer busje al klaar om ons naar de airport te brengen. De vlucht is heel erg goed gelopen en rond 1 uur in de middag kwamen we aan in Amsterdam, een broodje gehaald bij la place en daarna met de trein naar Gouda. Eventjes bijgekletst met mijn ouders en daarna is Mike naar huis gegaan, ik had mijn koffertje uitgepakt en heb ik de avond zomerse artikeltjes geschreven voor mijn blog.

Woensdag
Woensdags had ik een relax dagje thuis, ik heb veel aan mijn blog gewerkt en de video van Kefalonia bewerkt (staat inmiddels online!) en heb ik mails beantwoord en artikel geschreven. In de avond kwam mijn zus gezellig langs. <3

Donderdag
Donderdag ochtend ging ik op pad om naar Leiden te gaan, ik zou een middagje bij Charlotte chillen en we hebben gezellig bijgekletst. Zo leuk om de zomerse vakantie verhalen te delen aan elkaar! In de avond ben ik bij ze blijven eten en hebben we in de avond samen met haar vriend erbij lekker wijntjes gedronken.

Vrijdag
Vrijdags bestede ik ook een dagje aan mijn blog, zo fijn nu ik er de tijd voor heb! Ik maak er flink gebruik van zodat ik goed vooruit kan werken met artikels voor September. Ook ging ik mijn kamer grondig schoonmaken en heb ik mijn bureau verschoven, vind het een leuker en fijner plekje zo! In de avond ging ik lekker relaxen met de film mannen harten.

Zaterdag
Zaterdag ochtend heb ik rustig aan gedaan, uitgeslapen en daarna lekker gedoucht en opgefrist. In de middag kwam Mike langs, ik had hem verrast met twee leuke speciaal biertjes van de Albert Heijn. In de avond gingen we zelf pizza maken met mijn ouders en hebben we Bert Visser op tv gekeken.

Zondag
Zondag werd ik rond 10 uur wakker en kregen we een ontbijtje op bed van mijn lieve mem, super cute! We hebben eigenlijk tot 12 uur in elkaars armen gelegen en lekker relaxt wakker geworden. In de middag kwamen mijn opa en oma en zus en haar vriend langs om de foto’s van de vakantie te bekijken en een beetje Mike zijn verjaardag nog te vieren. We hebben lekker wijntjes gedronken, gepraat over de vakantie en lekkere snacks gegeten. En toen was de week alweer om!

De week is heel erg snel gegaan, nog twee weekjes vakantie en dan ga ik weer aan de bak. Ik heb ontzettend zin in deze week, ik ga met mijn mem een dagje naar Den Bosch, Charlotte komt gezellig langs en in het weekend ga ik met Mike en Berend naar een foodtruck festival in Breda. Yay! Ik ga weekvloggen dus jullie zien het allemaal op mijn youtube kanaal.

Fijne week!
Liefs,
Evelien

Deze post heeft 13 reacties

1. Lekker en fijn weekje! Ik heb altijd dat ik na mijn vakantie in zo'n dipje kom haha.

2. Wat een leuke foto's weer =)
    Ziet eruit als een leuke week!
    Liefs Jorinda

3. Wat een lekker relaxed weekje. Gefeliciteerd met jullie drie jaar samen! Die eerste foto van jullie tweetjes is heel erg mooi. 🙂

4. Gefeliciteerd met 3 jaar samen! Dan zit jullie datum helemaal niet zo ver van de onze, haha! Alleen heb ik nog 2 jaar te gaan voor ik de 3 jaar haal 😛

5. Gefeliciteerd met jullie 3-jarig jubileum en nog vele gelukkige jaren samen. De grotten zijn echt super mooi.

6. Leuke foto's! Gefeliciteerd nog met jullie 3 jaar samenzijn en ik ben echt jaloers op jouw kamer. Zo leuk!

7. Heel leuk dat je steeds meer gaat vloggen, ben benieuwd naar je volgende video en veel plezier op het foodtruck 🙂

8. Gefeliciteerd met jullie jubileum! Wat een leuke foto's van jullie samen! En wat ziet je kamer er trouwens leuk uit!

9. Gefeliciteerd met jullie 3 jaar! Zo leuk dat je gaat vloggen, ik ben benieuwd!